ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت کیفیت آب

    پاورپوینت کیفیت آب دانلود پاورپوینت کیفیت آب دسته بندي : صنایع غذایی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کیفیت آب ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نفوذ (Infiltration): ورود آب به داخل خاک سرعت…

  • بررسی اثر محلولپاشی عناصر نیتروژن، بُر و روی بر تشکیل میوه و خصوصیات کمی و کیفی انگور کشمشی بی دانه

    نیتروژن دانلود فایل اصلی بررسی اثر محلولپاشی عناصر نیتروژن، بُر و روی بر تشکیل میوه و خصوصیات کمی و کیفی انگور کشمشی بی دانه از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی اثر محلولپاشی عناصر نیتروژن، بُر و روی بر تشکیل میوه…

  • تحقیق بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب (نمونه موردی: باغ شاهزاده ماهان کرمان)

    پروژه بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب,تحقیق باغ ایرانی با ساختار هندسی,تحقیق بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب,تحقیق معماری منظر,تحقیقی در مورد باغ شاهزاده ماهان کرمان,مقاله بررسی ساختار هندسی باغ…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداري در شهرداري

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداري در شهرداري برچسب ها: گزارش کاراموزي شهــرداري ابهرکاراموزي شهــرداري ابهرکارورزي شهــرداري ابهردانلود گزارش کارآموزي شهــرداري ابهرشهــرداري ابهرشهــرداري ابهر رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداري در شهرداري دسته بندي : حسابداری…

  • فلش کارت 504

    فلش کارت 504 برچسب ها: فلش کارت 504 رفتن به سایت اصلی فلش کارت 504 دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی: مدیریت تعداد مشاهده: 319 مشاهده کد فایل:19463 انتشار در:۱۳۹۷/۹/۲۶ حجم فایل ها:283 اشتراک گذاری:…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی فساد اداری (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی فساد اداری (فصل دوم پایان نامه),پایان نامه فساد اداری,پيشينه,پيشينه پژوهش فساد اداری چیست,پيشينه تحقيق مصادیق فساد اداری,چارچوب نظري فساد اداری در ایران,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف فساد اداری,مباني نظري فساد اداری دانلود فایل اصلی…

  • بررسی رابطه ی میان سیاست سود تقسیمی، فرصت های سرمایه گذاری و تأمین مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس

    بررسی رابطه ی میان سیاست سود تقسیمی، فرصت های سرمایه گذاری و تأمین مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس برچسب ها: فرصت های سرمایه گذاری تأمین مالی سود تقسیمی سهام سازمان بورس اوراق بهادار تهرانپایان نامه بررسی رابطه ی…

  • مفهوم سکونت

    مفهوم سکونت برچسب ها: دانلود مفهوم سکونتفایل ورد مفهوم سکونتبررسی مفهوم سکونتپروژه آشنایی با مفهوم سکونتفضاهای سکونیدانلود فایل ورد مفهوم سکونتپروژه ورد آشنایی با مفهوم سکونتسکونتمسکنفایل ورد بررسی مفهوم سکونت رفتن به سایت اصلی مفهوم سکونت دسته بندي : معماری…

  • پاورپوینت هدف گذاری و برنامه ریزی در کار و زندگی

    پاورپوینت هدف گذاری و برنامه ریزی در کار و زندگی برچسب ها: نمونه هدف گذاریآموزش هدف گذاری در زندگیبرنامه هدف گذارینرم افزار فارسی هدف گذاریهدفگذاری در زندگیتکنیک های هدف گذاریاهداف برنامه ریزیهدف گذاری تحصیلی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هدف…

  • تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهران

    تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهران برچسب ها: پایان نامه تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهراندانلود مبانی نظری…

  • بررسی رابطه ساختار مالکیت و نگهداری موجودی های نقدی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق

    بررسی رابطه ساختار مالکیت و نگهداری موجودی های نقدی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق برچسب ها: تحقیق بررسی سهامداران نهادیمبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیتفصل دوم پایان نامه مالکیت دولتیپیشینه و مبانی نظری ساختار مالکیت و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مهندسی پزشکی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مهندسی پزشکی برچسب ها: درامد مهندسی پزشکیدروس مهندسی پزشکیمهندسی پزشکی بیوالکتریکمهندسی پزشکی از رشته تجربیکدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر استمهندسی پزشکی بالینیبازار کار رشته مهندسی پزشکیدانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی رفتن به سایت اصلی…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته جغرافی

    مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته جغرافی دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته جغرافی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه  4 قالب یا تم پاورپوینت آماده برای رشته جغرافی قالب های پاورپوینت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی فهرست مطالب : الف ) تحقيقات د رزمينه پرخاشگري…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگی و اضطراب (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگی و اضطراب (فصل دوم ) برچسب ها: ادبیات نظری منظور از افسردگی و اضطرابفصل دوم پایان نامه افسردگی و اضطرابپیشینه تحقیق افسردگی و اضطرابمبانی نظری افسردگی و اضطرابچارچوب نظری افسردگی و اضطرابفصل…

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تعاریف ودیدگاهای انواع و شیوع رفتارهای پر خطر (فصل دوم)

    پاورپوینت رفتارهای پرخطر,پيشينه تحقيق رفتارهای پرخطر در نوجوانان,دانلود رایگان پرسشنامه رفتارهای پرخطر,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تعاریف ودیدگاهای انواع و شیوع رفتارهای پر خطر,مباني نظري انواع رفتارهای پرخطر,مقاله در مورد رفتارهای پرخطر دانلود فایل اصلی مبانی نظری و وپیشینه…

  • در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه

    در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه برچسب ها: در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت…

  • قالب پاورپوینت ریه شماره 1

    قالب پاورپوینت ریه شماره 1 دانلود قالب پاورپوینت ریه شماره 1 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ریه شماره 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعارض والد - فرزند

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعارض والد - فرزند دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعارض والد - فرزند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعارض والد - فرزند نوجوانی اهمیت رابطه‌ی والد و نوجوان تعریف…

  • پیشینه و مبانی نظری روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري

    پیشینه و مبانی نظری روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري دانلود پیشینه و مبانی نظری روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روش…

  • پاورپوینت تجهیز کارگاه مراحل آماده سازی کارگاه

    پاورپوینت تجهیز کارگاه مراحل آماده سازی کارگاه برچسب ها: طراحی و جانمایی کارگاه و تجهیز کارگاهاقدامات تجهیز کارگاهالزامات تجهیز کارگاهگزارش تجهیز کارگاهتحقیق در مورد تجهیز کارگاهپاورپوینت تجهیز و برچیدن کارگاهتجهیز کارگاه در خاتمه پیماندانلود کتاب تجهیز کارگاه رفتن به سایت…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی شرکت خدمات تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمانی

    پروژه کارآفرینی شرکت خدمات تاسیسات ساختمانی گرمایش و سرمایش,پروژه کارافرینی راه اندا,دانلود طرح توجیهی شرکت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی,طرح توجیهی تاسیس موتورخانه,طرح توجیهی سیستم سرمایشی,طرح توجیهی سیستم گرمایشی,طرح کارافرینی تاسیسات گرما و سرما دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی…

  • پاور پوینت قرائت عربی 2

    پاور پوینت قرائت عربی 2 برچسب ها: عبارات ابیات عربی درس رفتن به سایت اصلی پاور پوینت قرائت عربی 2 دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل نام درس: قرائت عربی (1) رشته زبان و ادبیات…

  • پاورپوینت سندروم حاد کرونری

    پاورپوینت سندروم حاد کرونری برچسب ها: علائم سندرم کرونری حادمراقبت پرستاری در سندرم حاد کرونریانفارکتوس میوکاردانواع آنژین صدریتغییرات الکتروکاردیوگرام در آنژین صدریانفارکتوس میوکاردنحوه انفوزیون استرپتوکینازاندیکاسیونهاعلایم پاراکلینیکی MI رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سندروم حاد کرونری دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوش‌های چندگانه و روش متداول بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان دختر8-7ساله

    مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوش‌های چندگانه و روش متداول بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان دختر8-7ساله برچسب ها: پایان نامه هوشهای چندگانه‌مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوش‌های چندگانه و روش متداول بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان دختر87سالهمبانی نظریه‌ی هوش‌های چندگانهابعاد…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات اضطراب اجتماعی

    اختلال اضطراب اجتماعی چیست؟,ادبیات نظری اضطراب اجتماعی,پیشینه پژوهش اختلال اضطراب اجتماعی,مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی,مبانی نظری هراس اجتما,مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطراب اجتماعی ( فصل دوم پایان نامه ),هراس اجتماعی و نحوه درمان آن دانلود فایل اصلی دانلود…

  • الكتروليز نمكهاي گداخته در تهيه ليتيم

    الكتروليز نمكهاي گداخته در تهيه ليتيم,الکترولیز,لیتیم دانلود فایل اصلی الكتروليز نمكهاي گداخته در تهيه ليتيم از سایت دانلود فایل تحقیق الكتروليز نمكهاي گداخته در تهيه ليتيم  در حجم 27 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست…

  • پیشینه و مبانی نظری مراجع محوری ، روان درمانی و خود پنداره

    پیشینه و مبانی نظری مراجع محوری ، روان درمانی و خود پنداره دانلود پیشینه و مبانی نظری مراجع محوری ، روان درمانی و خود پنداره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پرسشنامه چند محوری بالینی میلون سه MCMI-III

    پرسشنامه چند محوری بالینی میلون سه MCMI-III دانلود پرسشنامه چند محوری بالینی میلون سه MCMI-III دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه چند محوری بالینی میلون سه توسط میلون در سال 1987 تهیه شده…

  • پاورپوینت کنترل خشم

    پاورپوینت کنترل خشم دانلود پاورپوینت کنترل خشم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: دوری از مصاحبت افراد خشمگین و عصبانی و همنشینی با افراد بردبار و صبور، به عنوان یک عامل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان و ایمان و شادکامی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سلامت روان و ایمان و شادکامی,پیشینه پژوهش سلامت روان و ایمان و شادکامی,پیشینه تحقیق سلامت روان و ایمان و شادکامی,چارچوب نظری سلامت روان و ایمان و,فصل دوم پایان نامه سلامت روان و ایمان و شادکامی,مبانی نظری سلامت روان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم اطمینان و سیاستهای تقسیم سود

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم اطمینان و سیاستهای تقسیم سود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم اطمینان و سیاستهای تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی و عوامل مرتبط با آن (فصل دوم پایان نامه)

    pdf,پایان نامه,پيشينه پژوهش تعریف رضایت زناشویی,پيشينه تحقيق رضایت زناشویی,پیشینه تحقیق عوامل رضایت زناشویی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری(فصل دوم),فصل دوم پايان,مباني نظري رضایت زناشویی,مقاله رضایت زناشویی pdf دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی و تعارض متقابل کار- خانواده

    پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی و تعارض متقابل کار- خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی و تعارض متقابل کار- خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت عمومی و تعارض متقابل…

  • مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری و کیفیت خدمات

    مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری و کیفیت خدمات دانلود مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری و کیفیت خدمات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 13 2 - 2…