بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • پیشینه و مبانی نظری حافظه

    پیشینه و مبانی نظری حافظه دانلود پیشینه و مبانی نظری حافظه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حافظه : حافظه چیست و چه ارتباطی با فرایند یادگیری دارد ؟ همه ماحافظه را یک پدیده…

  • فیلم آموزش کامل درس ششم عربی پایه هشتم - عنوان: فی السفر (در سفر)

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی هشتم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی هشتم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس ششم عربی پایه هشتم - عنوان: فی السفر (در سفر) از سایت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهاي تأمين مالي

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهاي تأمين مالي دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهاي تأمين مالي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار…

  • بررسی پیش بینی میزان سپرده ها با استفاده از روش های خطی ARIMA و غیر خطی شبکه های عصبی مصنوعی

    بررسی پیش بینی میزان سپرده ها با استفاده از روش های خطی ARIMA و غیر خطی شبکه های عصبی مصنوعی برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی پیش بینی میزان سپرده ها با استفاده از روش های خطی ARIMA و غیر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 12 2 - 2…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معیارهای درونی و خارجی ارزیابی عملکرد با تقسیم سود

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معیارهای درونی و خارجی ارزیابی عملکرد با تقسیم سود برچسب ها: ادبیات نظری تئوری نمایندگی و معیارهای درونی و خارجی ارزیابی عملکرد با تقسیم سودفصل دوم پایان نامه تئوری نمایندگی و معیارهای…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب,پیشینه تحقیق راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب,چارچوب نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد,فصل دوم پایان نامه راهنمایی قبل و بعد از انقلاب,مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم بانکداری اسلامی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تعریف بانکداری بدون ربا,پيشينه تحقيق بانکداری اسلامی در ایران,پيشينه نظري تاریخچه,دانلود مباني نظري تفاوت بانکداری اسلامی و بانکداری بدون ربا,مباني نظري اصول بانکداری اسلامی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه) دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان(فصل دوم)

    ادبيات نظري رضایت شغلی کارکنان,پيشينه پژوهش پایان نامه آموزش کارکنان,چارچوب نظري آموزش کارکنان,دانلود مباني نظري آموزش کارکنان سازمانها,فصل دوم آموزش کارکنان,مباني نظري پایان نامه آموزش کارکنان,مباني نظري و پيشينه پژوهش آموزش کارکنان دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد

    بررسی اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد برچسب ها: وفاداری به برند قصد خرید مجدد ارزش درک شده ارزش ویژه درک شده کیفیت درک شده رضایت از برند…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختیار سرمایه گذاری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختیار سرمایه گذاری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختیار سرمایه گذاری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبیات تحقیق 1 - 2 -…

  • پاورپوینت زیست بوم شناسی،علوم اجتماعی،اقتصاد و مدیریت محیطی

    پاورپوینت زیست بوم شناسی،علوم اجتماعی،اقتصاد و مدیریت محیطی برچسب ها: دانلود کتاب جامعه شناسی محیط زیسترویکرد زیست محیطینظریه های محیط زیستیتخریب محیط زیستبحران محیط زیستمقاله در مورد محیط زیستتعریف محیط زیست به زبان ساده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت زیست…

  • قالب پاورپوینت صنایع دستی 4

    قالب پاورپوینت صنایع دستی 4 دانلود قالب پاورپوینت صنایع دستی 4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت صنایع دستی 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی

    مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی دانلود مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی مقدمه رهبري يك…

  • ملات واندود

    ملات واندود دانلود ملات واندود دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل ملات واندود اندودعوامل موثر در انتخاب اندودسطح زیر کار-ویژگیهای فیزیکی و شیمیاییانواع اندودهااندود قیراندود با گرد فلزاستفاده از روغن به عنوان اندودآژند = ملاتخواص ملات هادسته…

  • گسترده نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم توافق پذیری و توافق سنجی در ازدواج

    گسترده نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم توافق پذیری و توافق سنجی در ازدواج برچسب ها: گسترده نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم توافق پذیری و توافق سنجی در ازدواجمبانی نظری توافق سنجی قبل از ازدواجپیشینه تحقیق مفهوم توافق پذیری در ازدواجفصل…

  • تحقیق بررسی مقایسه تاب‌آوری، بی‌ثباتی ازدواج و بهزیستی روان‌شناختی در مادران کودکان کم‌شنوا و عادی

    تحقیق بررسی مقایسه تاب‌آوری، بی‌ثباتی ازدواج و بهزیستی روان‌شناختی در مادران کودکان کم‌شنوا و عادی برچسب ها: پایان نامه بهزیستی روان‌شناختیپایان نامه تاب‌آوریتحقیق بی‌ثباتی ازدواجتحقیق کودکان کم‌شنواتحقیق بررسی مقایسه تاب‌آوری بی‌ثباتی ازدواج و بهزیستی روان‌شناختی در مادران کودکان کم‌شنوا و…

  • پاورپوینت میکروپروسسور و PLC

    پاورپوینت میکروپروسسور و PLC برچسب ها: میکروپروسسور و PLCتفاوت میکروپروسسور و میکروکنترلردرس میکروپروسسورکاربرد میکروپروسسورمیکروپروسسور در جدولتفاوت میکروکنترلر و میکروپروسسور چیستریزپردازنده 8086میکروپروسسور z80ریزپردازنده pic رفتن به سایت اصلی پاورپوینت میکروپروسسور و PLC دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی در نظام سرمایه داری

    دانلود پاورپوینت با موضوع تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی در نظام سرمایه داری برچسب ها: نقد نظام سرمایه دارینظام سرمایه داری چیستنظام سرمایه داری در ایراننظام سرمایه داری و کمونیستینظام سرمایه داری به زبان سادهلیبرالیسم اقتصادی چیستانواع نظام های اقتصادیسوسیالیسم…

  • جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور " حسابان"

    تدریس کامل تمام مطالب حسابان,جزوه حسابان کنکور,جزوه کامل حسابان,جزوه کامل حسابان رشته ریاضی,حسابان در کنکور,نکات حسابان برای کنکور,نگین فایل دانلود فایل اصلی جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور " حسابان" از سایت دانلود فایل دانلود جزوه تایپ شده، رنگی…

  • آزمون WCST

    آزمون WCST دانلود آزمون WCST دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آزمون WCST کارکردهای اجرایی اصطلاحی است که تمامی فرآیندهای شناختی پیچیده راکه در انجام تکالیف هدف مدار دشوار یا جدید ضروری هستند در…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب انسان و محیط زیست (خاک بستر زندگی)

    پاورپوینت فصل دوم کتاب انسان و محیط زیست (خاک بستر زندگی) دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب انسان و محیط زیست (خاک بستر زندگی) دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فصل دوم کتاب انسان و…

  • پیشینه و مبانی نظری سواد والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    پیشینه و مبانی نظری سواد والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دانلود پیشینه و مبانی نظری سواد والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سواد…

  • پیشینه و مبانی نظری كارآفرینی سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری كارآفرینی سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری كارآفرینی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل كارآفرینی سازمانی مفهوم (( كارآفرینی سازمانی )) احتمالاً برای اولین بار در كشور سوئد به…

  • بررسی رابطه بین حساسیت سرمایه گذاری جریان های نقدی وسطوح مخارج سرمایه ای درشرکت های پذیرفته شده بورس

    بررسی رابطه بین حساسیت سرمایه گذاری جریان های نقدی وسطوح مخارج سرمایه ای درشرکت های پذیرفته شده بورس برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش حساسیت سرمایه گذاریپایان نامه حسابداری جریان های نقدیپروژه بررسی ارزش بازار به ارزش دفتری حقوق…

  • طرح لایه باز برچسب خشکبار شوید

    طرح لایه باز برچسب خشکبار شوید دانلود طرح لایه باز برچسب خشکبار شوید دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : طرح لایه باز برچسب خشکبار شوید ، طراحی شده با برنامه فتوشاپ ، لایه…

  • بررسی رابطه بین ابعادسه گانه شخصیتی عزت نفس،خودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیران

    بررسی رابطه بین ابعادسه گانه شخصیتی عزت نفس،خودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیران برچسب ها: بررسی رابطه بین ابعادسه گانه شخصیتی عزت نفسخودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیرانابعادسه گانه شخصیتی عزت نفسخودکنترلی وخودکارآمدیخودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیرانپرورش خلاقیت سازمان رفتن به سایت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وتیپ شخصیتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وتیپ شخصیتی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وتیپ شخصیتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وتیپ شخصیتی فصل دوم : ادبيات ( پيشينه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

    انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی…

  • پروپوزال و روش تحقیق بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکتهای صنعتی

    افزایش تعهد و مسئولیت پذیری بیشت,پروپزال مدیریت,تاثیر فرهنگ سازمانی بر شغل,تحقیق رشته مدیریت,دانلود پروپزال مدیریت,دانلود روش تحقیق مدیریت,سود آوری و بهبود مزیت رقابتی,فرهنگ سازمانی,مسئولیت اجتماعی,مسولیت پذیری شغلی,نقش مسولیت پذیری اجتماعی دانلود فایل اصلی پروپوزال و روش تحقیق بررسی تاثیر فرهنگ…

  • پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت

    پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت دانلود پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 – 2 مقدمه 17 5 – 2 اهداف گزارشات پیش…

  • فایل پاورپوینت شناخت مواد و مصالح ساختمانی

    فایل پاورپوینت شناخت مواد و مصالح ساختمانی برچسب ها: دانلود پاورپوینت شناخت مواد و مصالح ساختمانیشناخت مواد و مصالح ساختمانیمواد و مصالح مورد استفاده در عمرانشن و ماسهقیرپاورپوینت شناخت مواد و مصالح ساختمانیخاکشیشهپاورپوینت مواد و مصالح ساختمانیچوبپاورپوینت مواد ساختمان سازی…

  • قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4

    قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • دانلود طرح توجیهی تولید سیم مفتولی

    تولید سیم مفتولی,دانلود پروژه کارافرینی تولید سیم و کابل,دانلود طرح توجیهی تولید سیم مفتولی,طرح توجیهی تولید سیم و کابل مفتول,طرح تولید سیم مفتول,طرح کسب و کار تولید سیم مفتول,کارافرینی تولید سیم و کابل مفتول دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی…

  • پاورپوینت سیستم های محافظتی و مکان یابی الکترونیکی

    پاورپوینت سیستم های محافظتی و مکان یابی الکترونیکی برچسب ها: سیستم های محافظتی و مکان یابی الکترونیکی EAS چیستانواع EAS سیستم های مغناطیسیسیستم های فرکانس رادیوییسیستم های مایکروویونقطه ضعف در سیستم های امنیتی مجهز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیستم…