مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی (فصل 2)

    پيشينه,پيشينه پژوهش آموزش الکترونیکی,پيشينه نظري یادگیری الکترونیکی,دانلود مباني نظري فناوری اطلاعات و ارتباطات,فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه آموزش از راه دور,مباني نظري آموزش الکترونیکی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) مهارتهای فراشناختی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • طرح توجیهی تولید شیرآلات بهداشتی

    پروژه کارآفرینی شیرالات,توجیه فنی و اقتصادی تولید شیرالات بهداشتی,توجیه مالی تولید شیرالات آب,تولید شیرالات آب,دانلود طرح توجیهی شیر آب,طرح ایجاد شرکت شیر آب,طرح توجیهی کارخانه تولید شیر,طرح تولید شیر آب,طرح کسب و کار تولی,کارآفرینی شرکت اب دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت آشنایی با سبک معماری آذری

    پاورپوینت آشنایی با سبک معماری آذری برچسب ها: دانلود پاورپوینت آشنایی با سبک معماری آذری آشنایی با سبک معماری آذریسبک معماری آذریپاورپوینت سبک معماری آذریآرامگاه شيخ صفي الدين اردبيليمسجد ورامینمسجدجامع یزدپاورپوینت آشنایی با سبک معماری آذری رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کنترل های داخلی حسابداری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کنترل های داخلی حسابداری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کنترل های داخلی حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه 15 2 - 2…

  • پاورپوینت اهميت وجايگاه استانداردهاي كمپوست در صنعت كمپوستينگ

    پاورپوینت اهميت وجايگاه استانداردهاي كمپوست در صنعت كمپوستينگ برچسب ها: انواع کمپوستکمپوست pdfقیمت کود کمپوستکمپوست قارچطرز تهیه کمپوست از کود حیوانیکمپوست شهرداریکمپوست قارچ چیستطرز تهیه کمپوست قارچ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اهميت وجايگاه استانداردهاي كمپوست در صنعت كمپوستينگ دسته…

  • پاورپوینت ضوابط طراحی پله و آسانسور و رمپ

    پاورپوینت ضوابط طراحی پله و آسانسور و رمپ دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی پله و آسانسور و رمپ دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ضوابط طراحی پله و آسانسور و رمپ، در 46 اسلاید PPTX…

  • تحقیق بررسی نقش نشانه های شهری بر کیفیت ادراک شهروندان

    پایان نامه بررسی نقش نشانه های شهری بر کیفیت ادراک شهروندان,پروژه بررسی نقش نشانه های شهری بر کیفیت ادراک شهروندان,تحقیق بررسی نقش نشانه های شهری بر کیفیت ادراک شهروندان دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی نقش نشانه های شهری بر کیفیت…

  • پاورپوینت پروتکل SSL

    پاورپوینت پروتکل SSL برچسب ها: پروتکل ssl tlsپروتکل امنیتی tlsssl چگونه کار میکندssl چیستپروتکل tls چیستssl چیست pdfتفاوت tls و sslپروتکل امنیتی چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پروتکل SSL دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه و مبانی نظری رفتار جرات مندانه

    پیشینه و مبانی نظری رفتار جرات مندانه دانلود پیشینه و مبانی نظری رفتار جرات مندانه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار جرات ‏ مندانه از آنجا که انسان موجودی اجتماعی است ، همواره…

  • بررسی روش های مؤثر کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيت

    بررسی روش های مؤثر کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيت برچسب ها: بررسی روش های مؤثر کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيتخلاقیت کودکانتحقیق کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيتمفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه دانشمندانرابطه خلاﻗﻴﺖ هوش و پيشرفت…

  • پاورپوینت موزه آب یزد

    آشنایی با موزه آب یزد,بررسی موزه آب یزد,پاورپوینت آشنایی با موزه آب یزد,پاورپوینت بررسی موزه آب,پاورپوینت موزه آب,پاورپوینت موزه آب یزد,پاورپوینت موزه یزد,پروژه موزه,تاریخچه موزه,دانلود پاورپوینت موزه آب یزد,موزه آب,موزه آب یزد,موزه یزد دانلود فایل اصلی پاورپوینت موزه آب یزد…

  • تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل توسعه مالی

    تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل توسعه مالی برچسب ها: فصل دوم مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل توسعه مالیدانلود مباني نظري تعریف توسعه مالیمباني نظري سرمایه اجتماعی و توسعه مالیپيشينه تحقيق اندازه گیری توسعه مالیپيشينه…

  • پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس

    پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس دانلود پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : جو روانی اجتماعی کلاس : تعاریف : انواع…

  • پاورپوینت هایپوناترمی

    پاورپوینت هایپوناترمی دانلود پاورپوینت هایپوناترمی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل   پاورپوینت با موضوع هیپوناترمی یا هایپوناترمی  ،در حجم 21 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: —علل هایپوناترمی —سودوهایپوناترمی —اسمولاریته طبیعی پلاسما —هیپرلیپیدمی —هیپرپروتئینمی —افزایش اسمولالیته پلاسما —هیپرگلیسمی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظريه هاي جامعه شناسي(2)

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظريه هاي جامعه شناسي(2) برچسب ها: جدول نظریه های جامعه شناسیکتاب نظریه های جامعه شناسیخلاصه نظریه های جامعه شناسیجزوه نظریه های جامعه شناسیانواع مکاتب جامعه شناسینظریه های جامعه شناسی pdfنظریه های جامعه شناسی pptدانلود جزوه نظریه…

  • آزمون سازگاری زناشویی لاک_ والاس (LWMAT)

    آزمون ساز,آزمون سازگاری زناشویی لاک والاس (LWMAT),پرسشنامه سازگاری زناشویی das,پرسشنامه سازگاری زناشویی mat,پرسشنامه سازگاری زوجین,تست سازگاری ازدواج,دانلود رایگان پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر,نمره گذاری پرسشنامه سازگاری زناشویی لاک والاس دانلود فایل اصلی آزمون سازگاری زناشویی لاک_ والاس (LWMAT) از سایت دانلود…

  • مبانی نظری سومصرف و وابستگی به مواد

    مبانی نظری سومصرف و وابستگی به مواد دانلود مبانی نظری سومصرف و وابستگی به مواد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سومصرف و وابستگی به مواد اعتیاد اعتیاد یک مشکل پزشکی ، روان شناختی…

  • پاورپوینت درمورد حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری

    پاورپوینت درمورد حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری برچسب ها: پاورپوینت درمورد حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوریمفاد منشور اداری اخلاقیاصول حاکم بر منشور اداری اخلاقیپیشینه سوگند کارمند در قانونهدف از آشناسازی مردم با…

  • پاورپوینت استان کرمان

    پاورپوینت استان کرمان دانلود پاورپوینت استان کرمان دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان کرمان؛ در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: دشت کویر لوت…

  • پاورپوینت بهره وری انرژی در ایران سیاست ها، قانون گذاری و راهبردها

    پاورپوینت بهره وری انرژی در ایران سیاست ها، قانون گذاری و راهبردها برچسب ها: بهره وری انرژی در ایران سیاست ها قانون گذاری و راهبردهاشدت انرژی و بهره وری انرژیانرژی به طور کل و در بخش صنعتسياست گذاري بهره وري…

  • ادبیات نظری تعاریف و مفاهیم خشونت خانگی علیه زنان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش خشونت خانگی چیست,پيشينه تحقيق انواع خشونت خانگی,چارچوب نظري خش,دانلود ادبیات نظری خشونت خانگی علیه زنان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد مقالات خشونت علیه زنان,مباني نظري خشونت علیه زنان,مبانی نظری خشونت خانگی علیه زنان (فصل دوم) دانلود فایل…

  • پیشینه تحقیق نظری انگیزش

    پیشینه تحقیق نظری انگیزش دانلود پیشینه تحقیق نظری انگیزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزش تعریف انگیزش 2 - 2 - 1 انگیزش و رفتار 2 - 2 - 2 تأثير انگيزه 2…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان و ایمان و شادکامی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سلامت روان و ایمان و شادکامی,پیشینه پژوهش سلامت روان و ایمان و شادکامی,پیشینه تحقیق سلامت روان و ایمان و شادکامی,چارچوب نظری سلامت روان و ایمان و,فصل دوم پایان نامه سلامت روان و ایمان و شادکامی,مبانی نظری سلامت روان…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع كيفيت سرويس چيست

    دانلود پاورپوینت با موضوع كيفيت سرويس چيست برچسب ها: پارامترهای کیفیت سرویسqos مودم چیستپیاده سازی qosتعریف کیفیت سرویسکیفیت سرویس qos چیستکیفیت سرویس در شبکه های کامپیوتری رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع كيفيت سرويس چيست دسته بندي :…

  • پرسشنامه اعتماد اجتماعی

    پرسشنامه اعتماد اجتماعی دانلود پرسشنامه اعتماد اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه اعتماد اجتماعی مقدمه اعتماد اجتماعی از جمله مفاهیمی است که در چند دهه اخیر با چشمانداز خاصی مطرح شده است…

  • پاورپوینت توانمندسازی (توان افزایی) کارکنان و بهره وری سازمانی

    پاورپوینت توانمندسازی (توان افزایی) کارکنان و بهره وری سازمانی دانلود پاورپوینت توانمندسازی (توان افزایی) کارکنان و بهره وری سازمانی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت دوره آموزشی توانمندسازی (توان افزایی) کارکنان و بهره وری…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم توسعه روستایی(فصل دوم)

    pdf,ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم),پيشينه پژوهش شاخص های توسعه روستایی,پيشينه تحقيق ضرورت توسعه روستایی,چارچوب نظري توسعه روستایی در ایران,فصل دوم پايان نامه ارشد مقاله توسعه روستایی,مباني نظري توسعه روستایی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق…

  • پاورپوینت مقایسه شهر آمل و استانبول

    پاورپوینت مقایسه شهر آمل و استانبول برچسب ها: دانلود پاورپوینت مقایسه شهر آمل و استانبول مقایسه شهر آمل و استانبولمقایسه معماری شهر آمل و استانبولمعماری شهر استانبولمعماری شهر آملپاورپوینت مقایسه شهر آمل و استانبولپاورپوینت مقایسه معماری شهر آمل و استانبول…

  • بررسي ارتباط بين نسبت هاي فعاليت و ميزان افشاي اطلاعات در صورت هاي مالي شرکت هاي پذيرفته شده بازار

    بررسي ارتباط بين نسبت هاي فعاليت و ميزان افشاي اطلاعات در صورت هاي مالي شرکت هاي پذيرفته شده بازار برچسب ها: بررسي ارتباط بين نسبت هاي فعاليت و ميزان افشاي اطلاعات در صورت هاي مالي شرکت هاي پذيرفته شده بازارتحقیق…

  • دانلود پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله

    Inventory of metacognitive knowledg problemsolving,ابزار دانش فراشناختی حل مسئله,پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله,تست دانش فراشناختی حل مس,دانلود پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله,مقیاس دانش فراشناختی حل مسئله دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله از سایت دانلود فایل دانلود…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش آلکسی تایمیا

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش آلکسی تایمیا دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش آلکسی تایمیا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق 2 - 1 - مقدمه در اواخر…

  • پاورپوینت معاملات آتی

    پاورپوینت معاملات آتی دانلود پاورپوینت معاملات آتی دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معاملات آتی ، در حجم 31 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مهندسی مالی : فرایندی است جهت طراحی های مبتکرانه…

  • پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان

    پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان برچسب ها: فیلم کلاس های آمادگی زایماندانلود رایگان کتاب آمادگی برای زایمانکلاسهای آمادگی زایمان در تهرانکلاسهای آمادگی زایمان در مشهدکلاسهای امادگی زایمان فیزیولوژیک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته کشاورزی،كنترل بيماري ها و علف هاي هرز

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته کشاورزی،كنترل بيماري ها و علف هاي هرز برچسب ها: گزارش کاراموزي كنترل بيماري ها و علف هاي هرزکاراموزي كنترل بيماري ها و علف هاي هرزکارورزي كنترل بيماري ها و علف هاي هرزدانلود گزارش کارآموزي كنترل…

  • فایل پاورپوینت باغ دولت آباد یزد

    فایل پاورپوینت باغ دولت آباد یزد برچسب ها: دانلود پاورپوینت باغ دولت آباد یزدباغ دولت آباد یزدپاورپوینت آشنایی با باغ دولت آباد یزد پاورپوینت باغ دولت آبادبررسی و تحلیل باغ دولت آبادپروژه باغپاورپوینت باغ دولت آباد یزدباغ دولت آباد رفتن…