مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود مقاله بررسی جایگاه راهبردی لبنان در تأمین امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب آسیا

    آسیا,اسلامی,امنیت,ایران,بررسی,تأمین,جایگاه,جمهوری,جنوب,دانلود,راهبردی,غرب,لبنان,مقاله,ملی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی جایگاه راهبردی لبنان در تأمین امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب آسیا از سایت دانلود فایل چکیده تدوین الگوی راهبردی بر مبنای ترسیم و تشریح محیط امنیتی در سطوح منطقه ای…

  • ادبیات نظری تحقیق حیطه های انحطاط مسلمانان، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی

    ادبیات نظری تحقیق حیطه های انحطاط مسلمانان، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی دانلود ادبیات نظری تحقیق حیطه های انحطاط مسلمانان، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حیطه های انحطاط…

  • طرح توجیهی احداث كارگاه ساخت اسباب بازی

    تولید اسباب بازی کودک,خريد کارافرینی وسايل لوازم اسباب بازي,خلاصه طرح شغلی تولید اسباب بازی,طرح توجیهی احداث كارگاه ساخت اسباب بازی,طرح توجیهی تولید اسباب بازی,طرح کارآفرینی اسباب بازی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی احداث كارگاه ساخت اسباب بازی از سایت دانلود…

  • یارانه و نقش آن در اقتصاد ایران

    یارانه دانلود فایل اصلی یارانه و نقش آن در اقتصاد ایران از سایت دانلود فایل تحقیق یارانه و نقش آن در اقتصاد ایران در حجم 40 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرست مطالب1-…

  • دانلود پاورپوینت درس نهم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع برنامه‌ای برای فردا

    دانلود پاورپوینت درس نهم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع برنامه‌ای برای فردا برچسب ها: درس دهم دین و زندگی پیش دانشگاهیخلاصه درس 10 دینی پیش دانشگاهیسوالات درس به درس دین و زندگی پیش دانشگاهیدرس 9 دینی پیش دانشگاهیدرس…

  • دانلود طرح توجیهی تولید نبات و آب نبات

    پروژه تولید اب نبات و نبات,پروژه کارافرینی تولید نبات,دانلود طرح توجیهی تولید آب نبات,طرح توجیهی تولید اب نبات,طرح توجیهی تولید شیرینی,طرح توجیهی تولید نبات,طرح تولید شیرینی,طرح کارافرینی تولید آب نبات,طرح کسب و کار تولید شیرینی دانلود فایل اصلی دانلود طرح…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک زندگی(فصل دوم)

    ادبيات نظري سبک زندگی,پيشينه پژوهش سبک زندگی,پيشينه تحقيق سبک زندگی,چارچوب ادبيات نظري و پيشينه تحقيق سبک زندگی,دانلود مباني نظري سبک زندگی,فصل دوم سلامت روانی,مباني نظري پايان نامه رابطه سلامتی و سبک زندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش سبک زندگی دانلود فایل…

  • ادبیات نظری هویت ، نظریه و سبک های هویت (فصل دوم )

    ادبیات نظری هویت,چارچوب نظریه و سبک های هویت,فصل دوم پایان نامه هویت,فصل دوم مقاله نظریه و سبک های هویت,مبانی نظری عوامل موثر در شکل گیری هویت,مبانی نظری نظریه و سبک های هویت,نظریه و سبک های هویت دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • قيرهای امولسيونی

    قيرهای امولسيونی دانلود قيرهای امولسيونی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل قيرهای امولسيونی معرفی قير امولسيونانواع قيرهای امولسيوناجزاء تشکيل دهنده قير امولسيونروش های توليد قير امولسيونپارامترهای مهم در توليد قير امولسيونآزمايش های قير امولسيونبرخی از کاربردهای قير…

  • بررسی رابطه مدیریت دانش و فناوري اطلاعات و تاثیرآن بر عملکرد مدیران وکارکنان شرکت توزیع برق منطقه ای

    بررسی رابطه مدیریت دانش و فناوري اطلاعات و تاثیرآن بر عملکرد مدیران وکارکنان شرکت توزیع برق منطقه ای برچسب ها: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت ﺟﺬبپایان نامه بررسی رابطه مدیریت دانش و فناوري اطلاعات و تاثیرآن بر عملکرد مدیران وکارکنان شرکت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم بر خصوصيات كيفی اطلاعات مالی

    ادبیات نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم بر خصوصيات كيفی اطلاعات مالی,پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم بر خصوصيات كيفی اطلاعات,فصل دوم پایان نامه سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم بر خصوصيات كيفی اطلاعات مالی دانلود فایل…

  • عایق کاری

    عایق کاری دانلود عایق کاری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل عایق کاری فهرست مقدمهانواع عایق کاریچگونگی ارزیابی عایقمکان های مورد استفاده از عایقراهنمایی کلی نصبدرزگیربلوک شیشه اییطریقه نصب ورق مات رو شیشهپشم سنگمعرفی چند مورد عایق…

  • پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي

    پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي دانلود پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازگاري روانشناختي منظور از سازگاري ، انطباق متوالي با تغييرات و ايجاد ارتباط بين خود…

  • پاورپوینت روانشناسی احساس وادراک

    پاورپوینت روانشناسی احساس وادراک دانلود پاورپوینت روانشناسی احساس وادراک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت کامل و جامع درباره روانشناسی احساس وادراک ،در حجم 83 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: علم و…

  • پایان نامه نشانه شناسی اشراق در نگارگری قرن هشت و نه

    پایان نامه کارشناسی ارشد هنر,پایان نامه نشانه شناسی اشراق در نگارگری قرن هشت و نه,پروژه هنر نگارگری قرون هشت و نه,دانلود نشانه شناسی اشراق در نگارگری قرن هشت و نه,مقاله نشانه شناسی اشراق,نشانه شناسی اشراق در نگارگری دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت با موضوع ورزش پینگ پنگ

    پاورپوینت با موضوع ورزش پینگ پنگ دانلود پاورپوینت با موضوع ورزش پینگ پنگ دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل ورزش پینگ پنگ اولین بار در سال ۱۳۱۷ هجری شمسی توسط خارجی های مقیم آبادان و مسجد…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق،بررسي جامع ابزار دقيق

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق،بررسي جامع ابزار دقيق برچسب ها: گزارش کاراموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريکاراموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريکارورزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريدانلود گزارش کارآموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريابزار دقيق تراشكاريجوشكاريابزار دقيق تراشكاريجوشكاري رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده…

  • بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران

    بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران برچسب ها: پروژه بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهراندانلود مقاله بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران رفتن به سایت اصلی بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی…

  • دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (ENRICH)

    پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ 35 سوالی,پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ 47 سوالی,تفسیر پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت زناشویی,نمره گذاری پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (ENRICH) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه رضایت…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استعداد خستگی شغلی ریشه لغوی خستگی از زمان‌هاي دور ( دورهي کلاسيک )…

  • نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

    تقاضای بهینه,نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن دانلود فایل اصلی نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن از سایت دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین فهرست…

  • ادبیات نظری تحقیق خشونت های خانگی و آزار جنسی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خشونت های خانگی و آزار جنسی,پیشینه نظری خشونت های خانگی و آزار جنسی,تحقیق خشونت های خانگی و آزار جنسی,چارچوب نظری خشونت های خانگی و آزار جنسی,فصل دوم پایان نامه خشونت های خانگی و آزار جنسی,مبانی نظری خشونت های…

  • پاورپوینت ترکیبات آلی شیمیایی

    پاورپوینت ترکیبات آلی شیمیایی برچسب ها: تفاوت مواد آلی و غیرآلیمواد آلی را نام ببریدلیست ترکیبات آلیتحقیق در مورد مواد آلیتحقیق شیمی آلیتعریف مواد معدنیشیمی آلی و معدنیکاربرد شیمی آلی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ترکیبات آلی شیمیایی دسته بندي…

  • بررسی بهبود عملکرد اقتصادی با استفاده از عناصر سرمایه اجتماعی درسازمانهای مبتنی بر علم و تکنولوژی

    اعتماد,اقتصاد مبتنی بر دانش,بررسی بهبود عملکرد اقتصادی با استفاده از عناصر سرمایه اجتماعی در سازمانهای مبتنی بر علم و تکنولوژی,پایان نامه سازمان دانش محور,تحقیق سرمایه اجتماعی,تحقیق عملکرد اقتصا,تحقیق فناوری اطلاعات,مقاله مشارکت و همکاری,هویت دانلود فایل اصلی بررسی بهبود عملکرد اقتصادی…

  • پاورپوینت موتورهای الکتریکی

    پاورپوینت موتورهای الکتریکی دانلود پاورپوینت موتورهای الکتریکی دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت موتورهای الکتریکی، در 82 اسلاید. بخشی از متن فایل :موتور الکتریکی یا الکتروموتور، نوعی ماشین الکتریکی است که الکتریسته را به…

  • پاورپوینت نواحی زیستی

    پاورپوینت نواحی زیستی دانلود پاورپوینت نواحی زیستی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نواحی زیستی ، در حجم 73 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: پیدایش حیات روی سیاره زمین، میلیون ها سال پیش…

  • مقاله اصول و نحوه طراحی یك سیستم كنترلی با استفاده از یك PLC

    plc چیست,Programmable Logic Controller,اتوماسیون صنعتی,اصول و نحوه طراحی یك سیستم كنترلی با استفاده از یك PLC,برنامه نویسی plc,پروژه طراحی plc,تحقیق کاربرد plc,تكنولوژیPLC,کاربرد plc,کنترل کننده های منطقی plc,مقاله plc,مقاله کنترل plc دانلود فایل اصلی مقاله اصول و نحوه طراحی یك سیستم…

  • بررسی وضعیت استفاده مشتریان از موبایل بانک و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی

    بررسی وضعیت استفاده مشتریان از موبایل بانک و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی برچسب ها: موبایل بانک مشتریان متغیرهای جمعیت شناختیپایان نامه بررسی وضعیت استفاده مشتریان از موبایل بانک و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختیپروژه بررسی…

  • پاورپوینت مثال هایی از نمودار usecase

    پاورپوینت مثال هایی از نمودار usecase برچسب ها: نمودار use case بانکنمودار use case بیمارستانانواع رابطه در use caseآموزش رسم نمودار use caseنمودار use case دانشگاهنمودار use case کتابخانهنمودار use case داروخانهنمودار use case چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کفایت اجتماعی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کفایت اجتماعی (فصل دوم پایان نامه),پیشینه تحقیق در پایان نامه کفایت اجتماعی چیست,چارچو,فصل دوم پایان نامه کفایت اجتماعی pdf,مبانی نظری پایان نامه تعریف کفایت اجتماعی,نمونه فصل دوم پایان نامه اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی دانلود فایل…

  • تحقیق تاثیر رسانه بر اجتماعی شدن افراد

    تحقیق تاثیر رسانه بر اجتماعی شدن افراد برچسب ها: مقاله تاثیر رسانه بر سبک زندگیتاثیر رسانه بر خانوادهتحقیق درباره رسانه و سبک زندگیرسانه ها و تاثیرات آنها بر زندگی ما تفکر هشتمتاثیر رسانه های جمعی بر سبک زندگیتحقیق درباره رسانه…

  • پایان نامه و رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی

    پایان نامه و رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی,دانلود پایان نامه با موضوع رساله فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی,دانلود رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد معماری اسلامی,رساله فرهنگسرا با روی,مطالعات فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی,نقشه های اتوکدی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت راهبردهای حل مسئله روشهای نمادین(فصل اول ریاضی هفتم)

    پاورپوینت راهبردهای حل مسئله روشهای نمادین(فصل اول ریاضی هفتم) برچسب ها: پاورپوینت راهبردهای حل مسئله روشهای نمادین(فصل اول ریاضی هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت راهبردهای حل مسئله روشهای نمادین(فصل اول ریاضی هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت نقش ارزشها در خط مشی گذاری عمومی – مشورت وتوکل

    پاورپوینت نقش ارزشها در خط مشی گذاری عمومی – مشورت وتوکل برچسب ها: نقش ارزشها در خط مشی گذاری عمومی مشورت وتوکلنقش ارزشها در خط مشی گذاری عمومیمزایای تصمیم گیری جمعی ومشورتیمزایای سمینار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقش ارزشها…