مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)

ادبیات نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p,ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی,پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p,فصل دوم پایان نامه بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری: بازاریابی چیست؟   انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه¬ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :1-    تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها2-    طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .3-    تعیین قیمت مناسب4-    توزیع کالا و خدمت در زمان  و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .5-    ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم6-    بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش7-    نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)   یک بازاریابی در بازار داخلی  باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد . بازاریابی بین المللی   چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد. به عبارت دیگر شناخت بازار هدف، طراحی و ایجاد کالا یا خدمت، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهند .(کریس فلیپ، 1955)   اما بازاریابی بین المللی چیست ؟ بازاریابی بین المللی در ساده ترین وجه عبارت است از اجرای یک و یا چند مورد از فعالیتهای بازاریابی از این سو به آن سوی مرزهای ملی یک کشور. مانند شرکت کوچکی که صرفاً کالای خود را به یک کشور خارجی صادر می کند و مسئولیت قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع با عقد قراردادی، به عهده نماینده خارجی خواهد بود. در پیچیده ترین وجه، بازاریابی بین المللی عبارت از برنامه ریزی و اجرای تمام فعالیتهای بازاریابی در بسیاری از کشورها است. (کریس فلیپ، 1955)قسمتی از پیشینه تحقیق:ضربی (1385) تحقیقی تحت عنوان ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری انجام داد. در این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر روی ارزش ویژه مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این تحقیق، قیمت، تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات، حجم(پوشش) توزیعی و ترفیعات مبتنی بر قیمت می‌باشند، که از طریق تأثیر بر ابعاد ارزش ویژه مارک تجاری(شامل کیفیت دریافت شده، وفاداری و تداعی(آگاهی) از مارک تجاری)، بر ارزش ویژه مارک تجاری تأثیر می‌گذارند. تجزیه و تحلیل نتایج تحقیق براساس مد‌ل‌یابی معادلات ساختاری انجام گرفت. نتایج حاصل از تحقیق نشان می‌دهند که تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات و حجم(پوشش) توزیعی تأثیر مثبت و مستقیمی بر ارزش ویژه مارک تجاری دارند، بطوری که ارائه محصولات در فروشگاهی با تصویر ذهنی خوب، تبلیغات گسترده و توزیع گسترده محصولات، سبب تقویت ارزش مارک تجاری می‌شوند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :بازاریابی چیست؟جدول 2-1 عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرایند بازاریابی2-2- بازاریابی بین المللی2-3- تعریف محصول5- اعتبار مصرف کننده 6- تعمیر و نگهداری7- آب و هوا8- اندازه محصول9- تأمین انرژی10- وجود سایر کالاها11- مواد خام12- ذوق و سلیقه مصرف کننده13- عادتهای مصرف14- نفوذ دولت15- تاریخچه شرکت و عملیات آن2-5- برنامه ریزی محصول برای بازارهای بین المللی2-6- کاربردهای محصول و تغییر موضع آن 2-7- بسته بندی 2-7-1- نوشته های مندرج در بسته بندی 1-    زبان2-    قوانین و مقررات3-    اطلاعات مربوط به مصرف کننده2-8- سیاست های ضمانت و خدمت 2-9- ضمانت کالا2-10- خدمات کالامنحنی عمر کالا شکل 2-1-  سه سطح مختلف محصول2-4- عوامل موثر در تطبیق کالاها با بازارهای گوناگون1- سطح مهارت فنی2- هزینه نیروی انسانی3- سطح بیسوادی4- سطح درآمدشکل 2-2  :  فروش و سود در منحنی عمر کالا از تولد تا مرگ2-11-1- منحنی عمر محصول در تجارت بین المللی2-12- استراتژیهای طراحی و ساخت2-13- طراحی و ساخت محصولات برای بازارهای جهانی 2-13-1 ایجاد ایده برای محصول جدید2-13-2- غربال ایده ها2-13-3- پروراندن ایده و آزمایش آن 2-13-4- آزمایش ایده های پرورانده شده2-13-5- ایجاد استراتژی بازاریابی2-13- 6-تجزیه و تحلیل بازرگانی2-13-7 طراحی و ساخت محصول2-13-8  آزمایش بازار یابی2-13-9 تجاری کردن محصول شکل 2-3  :  مراحل عمده در ایجاد محصول2-14- قیمت2-14-1- عوامل داخلی شرکت 2-14-1-1- اهداف شرکت 2-14-1-2- تاثیر هزینه بر قیمت2-14-1-3- هزینه حمل و نقل2-14-1-4- عوارض گمرکی2-14-1-5- هزینه تولید محلی2-14-1-6- مخارج کانال توزیع2-14-2- عوامل بازار و محصول2-14-2-1- تداوم در خرید2-14-2-2- میزان اساسی بودن کالا 2-14-2-3- قیمت واحد2-14-2-4- درجه مقایسه2-14-2-5- میزان وجهه و تبعیت از مدموضع دهی قیمت2-14-3- عوامل محیطی قیمت گذاری2-14-3-1- نوسانات نرخ ارز2-14-3-2- تورم2-14-3-3- کنترل قیمت2-14-3-4- مقررات دامپینگ2-15- استراتژیهای قیمت گذاری2-16- تعیین قیمت2-17- مفهوم تبلیغات (ترفیع )2-17-1- ابزار تبلیغات 2-17-2- فرآیند ارتباط2-17-3- فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی2-18- استراتژیهای تبلیغات بین المللی2-18-1- استراتژی رانششکل 2-6- استراتژی رانش2-18-2- استراتژی کشششکل 2-7- استراتژی کشش2-18-3- استراتژی کشش یا «رانش» ؟2-19- فروش شخصی2-20- توزیع2-20-1- واسطه های بازاریابی2-20-1-1- عمده فروش ها2-20-1- 2-واسطه های تاجر2-20-1-3- واسطه های نماینده2-20-1-4- خرده فروشان2-20-1-5- خرده فروشی در کشورهای توسعه نیافته2-20-2- خرده فروشی در کشورهای در حال توسعه2-20-3- خرده فروشی در کشورهای ثروتمند2-21- واسطه های بین المللی2-21-1- واسطه های صادرات2-21-2- واسطه های واردات2-22- توزیع فیزیکی در بازارهای بین المللی2-23- انبارکردن در بازاریابی بین المللی2-24- کنترل موجودی در بازارهای بین المللی2-25- نظام اطلاعاتی بازاریابی جهانی2-26- تحقیقات بازاریابی2-27- سهم بازار2-28-فروش در بازارهای خارجیشکل 2-8 خط مشی¬ های ورود به بازار خارجی2-29-برنامه بازاریابی بین المللی2-30- سازمان¬دهی بازاریابی بین المللیپیشینه تحقیقالف) تحقیقات داخلیب) تحقیقات خارجیمنابع فارسیمنابع انگلیسیپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p فصل دوم پایان نامه بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p ادبیات نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده

  • بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌ها

    بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌ها برچسب ها: داد و ستد کالا با اشخاص وابسته معیار های عملکرد شرکتبررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌هاتعریف منابع مالیمنابع…

  • پاورپوینت در مورد فنون مذاکره

    پاورپوینت در مورد فنون مذاکره دانلود پاورپوینت در مورد فنون مذاکره دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل اکثر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را…

  • پیش نیازهای مديريت و رهبري نيروي انساني

    رهبری,مدیریت,نیروی انسانی دانلود فایل اصلی پیش نیازهای مديريت و رهبري نيروي انساني از سایت دانلود فایل تحقیق پیش نیازهای مديريت و رهبري نيروي انساني در 56 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در 5 فصل کامل و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و مولفه های فراشناخت، شادکامی و سازگاری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,شادکامی وساز,شادکامی وسازگاری (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن(فصل دوم)

    بد دهني و عصبانيت در كودكان,پيشينه پژوهش علل‌ خشونت‌ و پرخاشگری‌ در کودکان‌,پيشينه تحقيق علت پرخاشگری کودکان,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن(فصل دوم),علل پرخاشگري,مباني نظري درمان پرخاشگری در کودکان دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری گیاهان دارویی، گیاه بابونه آلمانی، تاریخ کاشت، روش کاشت

    مبانی نظری گیاهان دارویی، گیاه بابونه آلمانی، تاریخ کاشت، روش کاشت دانلود مبانی نظری گیاهان دارویی، گیاه بابونه آلمانی، تاریخ کاشت، روش کاشت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه گياهان دارويي در طول…

  • ابزار سنجش مهارت های روانی اوتاوا

    ابزار سنجش مهارت های روانی اوتاوا دانلود ابزار سنجش مهارت های روانی اوتاوا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ابزار سنجش مهارت های روانی اوتاوا ( OMSAT - 3 ) معرفی آزمون آزمون آمادگی…

  • پاورپوینت فلسفه اخلاق

    پاورپوینت فلسفه اخلاق دانلود پاورپوینت فلسفه اخلاق دسته بندي : فلسفه و منطق جزئیات و دریافت گزارش فایل فلسفه اخلاق نام جدیدی است بر موضوعی قدیمی که جوانه های آن در میان یونانیان و مسلمانان بوده، اما شکوفایی آن به اوایل قرن…

  • پیشینه و مبانی نظری مناطق آزاد تجاری

    پیشینه و مبانی نظری مناطق آزاد تجاری دانلود پیشینه و مبانی نظری مناطق آزاد تجاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 15 2 - 1 بخش اول - منطقه آزاد 15 2 -…

  • دانلود طرح توجیهی پرورش و نگهداری زنبور عسل

    پروژه کارآفرینی پرورش زنبور عسل,پروژه کارآفرینی پروش زنبور عسل,پروژه کارآفرینی زنبور عسل,دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل,دانلود طرح توجیهی زنبور عسل,طرح توجیهی پروش زنبور عسل,طرح کارآفرین,طرح کارآفرینی پرورش زنبورعسل,طرح کارآفرینی زنبور عسل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی پرورش و…

  • پاورپوینت نیما یوشیج

    پاورپوینت نیما یوشیج دانلود پاورپوینت نیما یوشیج دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب: مقدمه آغاز فعالیت حرفه ای نیما یوشیج فعالیت های سیاسی نیما یوشیج زندگی خصوصی نیما یوشیج درگذشت نیما یوشیج یادبود…

  • پرسشنامه امید میلر

    پرسشنامه امید میلر دانلود پرسشنامه امید میلر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه امید میلر ( MHS ) هدف : سنجش میزان امیدواری در افراد شیوه تکمیل : لطفاً از بین نمراتی که…

  • پاورپوینت آشنایی با شیطان‌ پرستی

    پاورپوینت آشنایی با شیطان‌ پرستی دانلود پاورپوینت آشنایی با شیطان‌ پرستی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با شیطان‌پرستی ، در حجم 84 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری نگرش به تبلیغات اینترنتی

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری نگرش به تبلیغات اینترنتی دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری نگرش به تبلیغات اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نگرش به تبلیغات اینترنتی 2 - 5 - 1 - عناصر…

  • تحقیق درمورد انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی

    تحقیق درمورد انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی برچسب ها: تحقیق درمورد انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی دسته بندي : حقوق…

  • گزارش کارآموزی کمیته امداد امام خمینی

    کمیته امداد,گزارش کارآموزی دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی کمیته امداد امام خمینی از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی کمیته امداد امام خمینی در حجم 51 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرستفصل اول :اشنایی با…

  • دانلود مقاله مسئولیت مدنی دکتر داروساز در داروخانه از منظر فقه و حقوق

    دانلود مقاله مسئولیت مدنی دکتر داروساز در داروخانه از منظر فقه و حقوق برچسب ها: دانلود مقاله مسئولیت مدنی دکتر داروساز داروخانه منظر فقه حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله مسئولیت مدنی دکتر داروساز در داروخانه از منظر فقه…

  • رساله رشته معماری طراحی مجتمع تجاری

    رساله رشته معماری طراحی مجتمع تجاری دانلود رساله رشته معماری طراحی مجتمع تجاری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه معماری طراحی مجتمع تجاری در قالب Word و 117 صفحه و قابل ویرایش و آماده…

  • اختلالات وابسته به مواد

    اختلالات,اختلالات وابسته به مواد,مواد دانلود فایل اصلی اختلالات وابسته به مواد از سایت دانلود فایل تحقیق اختلالات وابسته به مواد در حجم 35 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالباختلالات وابسته به الکلوابستگی به…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق فقیه وفقه سیاسی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش فقیه و فقه سیاسی,پيشينه تحقيق فقه سیاسی,چارچوب نظري فقیه و فقه سیاسی,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق فقیه و فقه سیاسی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه فقیه و فقه سیاسی,مباني نظري فقیه و فقه سیاسی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه نور

    برنامه فیزیکی طراحی موزه,پایان نامه معماري طراحی موزه نور,تحلیل سایت معماری موزه نور,رساله معماري طراحی موزه نور,طراحی معماری موزه نور,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه نور,مطالعات معماري طراحی موزه نور دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی موزه نور از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جراحی زیبایی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري جراحی بدن,پيشينه پژوهش پايان نامه جراحی زیبایی,پيشينه تحقيق جراحی,پيشينه نظري جراحی زیبایی صورت,چارچوب نظري جراحی صورت,دانلود مباني نظري جراحی بینی,فصل دوم جراحی زیبایی,مباني نظري جراحی صورت,مباني نظري و پيشينه پژوهش جراحی زیبایی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • دانلود پرسشنامه تحمل پریشانی هیجانی (DTS)

    pdf,آزمون DTS,آزمون تحمل پریشانی,پرسشنامه dts,پرسشنامه تحمل,پرسشنامه رایگان هیجان,تحمل پریشانی,تعریف تحمل پریشانی,حمل پریشانی,دانلود پرسشنامه تحمل پریشانی هیجانی (DTS),مقیاس DTS,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه تحمل پریشانی هیجانی (DTS) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه تحمل پریشانی هیجانی (DTS) در 2…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پان تركيسم

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پان تركيسم دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق پان تركيسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : پيشينه موضوع و چارچوب نظري آن 8 نگاهي به سابقه…

  • مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران

    مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران دانلود مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران فصل دوم بررسی مبانی نظری و…

  • پیشینه و مبانی نظری مکان یابی پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران

    پیشینه و مبانی نظری مکان یابی پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران دانلود پیشینه و مبانی نظری مکان یابی پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه ......................................................................................................................................................................…

  • پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر)

    پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) برچسب ها: پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش مفهوم استرس والدگری (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش نظریه,پيشينه نظري نظریه های روانشناسی استرس,چارچوب نظري ابعاد استرس والدگری,دانلود مباني نظري مفهوم استرس والدگری,فصل دوم پايان نامه ارشد علل استرس,مباني نظري نظریه های استرس والدگری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)استرس والدگری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • مبانی نظری تصمیم گیری

    مبانی نظری تصمیم گیری دانلود مبانی نظری تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : دانلود مبانی نظری تصمیم گیری در 67 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.   بخشی از متن…

  • پیشینه و مبانی نظری مديريت دانش

    پیشینه و مبانی نظری مديريت دانش دانلود پیشینه و مبانی نظری مديريت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل در عصرحاضر نیروی انسانی یکی از مهمترین شاخصهای پیشرفت و توسعه یافتگی جوامع بشمار می…

  • اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال نارسایی توجه

    اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال نارسایی توجه برچسب ها: تحقیق آموزش مدیریت رفتار کودکانسلامت رواناختلال کمبود توجهپایان نامه بیش‌فعالیاثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان…

  • پروژه: مقایسه و بررسی الگوریتم زمانبندی وظایف در محاسبات ابری

    پروژه: مقایسه و بررسی الگوریتم زمانبندی وظایف در محاسبات ابری برچسب ها: مقایسه و بررسی الگوریتم زمانبندی وظایف در محاسبات ابری09358978227 نگار زمانیالگوریتم زمانبندیمحاسبات ابریمقایسه و بررسی الگوریتم زمانبندیدانلود پروژه مقایسه و بررسی الگوریتم زمانبندی وظایف در محاسبات ابریدانلود پایان…

  • پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن

    پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن دانلود پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن ، در حجم 26…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: چارچوبی برای انتقال مجموعه داده های رابطه ای به NoSQL

    09358978227,NoSql,sql,ترجمه,ترجمه A Framework for Migrating,ترجمه مقاله,چارچوبی برای انتقال مجموعه داده های رابطه ای به NoSQL,دانلود ترجمه,دانلود ترجمه مقاله No SQL,دانلود رایگان مقاله انگلیسی,دانلود مقاله No SQL,مقاله انگلیسی,نگار زمانی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: چارچوبی برای انتقال مجموعه داده های…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار و احکام فسخ، اقاله و انفساخ در عقد بیع

    ادبیات نظری تحقیق آثار و احکام فسخ، اقاله و انفساخ در عقد بیع دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار و احکام فسخ، اقاله و انفساخ در عقد بیع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث…