مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های بررسی صادرات(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش دیدگاه های صادرات,پيشينه تحقيق ابعاد صادرات,چارچوب نظري صادرات و,دانلود مباني نظري صادرات غیرنفتی,فصل دوم پايان نامه ارشد صادرات غیرنفتی,مباني نظري نظریه های صادرات,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های بررسی صادرات(فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی-الگوریتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ

    09358978227,Parallel algorithm for finding modules of large scale coherent fault trees,الگوریتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ درختان خطای منسجم,ترجمه Parallel algorithm for finding modules of l,دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی,قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی,نگار زمانی دانلود فایل اصلی ترجمه…

  • پاورپوینت معماری هند

    پاورپوینت معماری هند دانلود پاورپوینت معماری هند دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت معماری هند در 41 اسلاید. بخشی از متن فایل: تزیینات فراوان همراه با ریزه کاری و ظرافت از مشخصات معماری هند است.…

  • پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاری

    پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاری برچسب ها: دانلود پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاریاصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاریپاورپوینت ضوابط طراحی مجتمع های تجاریمجتمع تجاری ميلاد نورCity Centreمجتمع تجاریپاورپوینت مجتمع تجاریپاورپوینت اصول و ضوابط…

  • پاورپوینت تئوری وتحلیل همگرایی الگوریتم بهینه سازی گروهی ذرات

    پاورپوینت تئوری وتحلیل همگرایی الگوریتم بهینه سازی گروهی ذرات برچسب ها: تئوری وتحلیل همگرایی الگوریتم بهینه سازی گروهی ذراتالگوریتم بهینه سازی گروهی ذراتبررسی معادلات الگوریتم از دیدگاه جبریهمگرایی الگوریتم در حالت تصادفی بودنآنالیز همگرایی امید ریاضی و واریانس مسیر حرکت…

  • پاورپوینت تکامل سیستم اسکلتی استخوان و عضلات

    پاورپوینت تکامل سیستم اسکلتی استخوان و عضلات برچسب ها: حرکت شناسی pdfحرکت شناسی بدن انسانمنشاء سیستم اسکلتیمشتقات قوس اول برانشیالایجاد جوانه اندام فونتانلها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تکامل سیستم اسکلتی استخوان و عضلات دسته بندي : زیست شناسی جزئیات…

  • دوره آموزش HTML

    Html,آموزش,دوره دانلود فایل اصلی دوره آموزش HTML از سایت دانلود فایل دوره آموزش HTML برچسب ها: دوره آموزش HTML

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) رضایتمندی زناشویی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) رضایتمندی زناشویی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) رضایتمندی زناشویی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم پیشینه پژوهش 2 - 1 - رضایت‌مندی از روابط…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهش کانال های توزيع (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﺎﻧﺎل ﻫﺎي ﺗﻮزﯾﻊ,پيشينه تحقيق مقاله کانال های توزیع در بازاریابی,چارچوب نظر,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق کانال های توزيع (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد تعريف توزيع و كانالهاي توزيع,مباني نظري کانال های توزیع و انواع آن…

  • مبانی نظری و پیشینه پایداری محله ای در شهر های ایران

    مبانی نظری و پیشینه پایداری محله ای در شهر های ایران دانلود مبانی نظری و پیشینه پایداری محله ای در شهر های ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . مقدمه…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین بحران های مالی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین بحران های مالی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین بحران های مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبيات موضوع و پيشينه پژوهش 2…

  • دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجهفرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی

    دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجهفرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی برچسب ها: دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجهفرنگی نوع خشک پایلوتی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجهفرنگی در…

  • مبانی نظری تحقیق خواندن و مطالعه

    مبانی نظری تحقیق خواندن و مطالعه دانلود مبانی نظری تحقیق خواندن و مطالعه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 خواندن 3 - 2 عادت‌های خواندن 1 - 3 - 2 مولفه‌های…

  • پاورپوینت استانداردهاي باز

    پاورپوینت استانداردهاي باز برچسب ها: استانداردهاي بازاهميت و فوايد استانداردهاي بازاستانداردهاي باز مهممقدمه اي بر استانداردهاي باز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استانداردهاي باز دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع استانداردهاي باز،در قالب…

  • پاورپوینت راهکارهای فروش در شرایط بازاردشوار

    پاورپوینت راهکارهای فروش در شرایط بازاردشوار برچسب ها: مقاله بازاریابی در شرایط رکود اقتصادیفروش در شرایط بحرانکسب و کار موفق در دوران رکودفروش در شرایط بحرانیافزایش فروش در زمان رکوداستراتژی فروش در شرایط بحرانیراهکارهایی برای فروش بیشتراستراتژی بازاریابی در شرایط…

  • آشنایی با قلب انسان ، عملکرد آن و بیماری های قلبی

    قلب دانلود فایل اصلی آشنایی با قلب انسان ، عملکرد آن و بیماری های قلبی از سایت دانلود فایل تحقیق آشنایی با قلب انسان ، عملکرد آن و بیماری های قلبی در حجم 73 صفحه و در قالب word و…

  • بررسی درآمدهای دولت و درآمدی بر پذیرش مسئولیت کیفری اشخاص

    بررسی درآمدهای دولت و درآمدی بر پذیرش مسئولیت کیفری اشخاص برچسب ها: مسئولیت دولت بیت المال خسارت قاعده لایبطلبررسی درآمدهای دولت و درآمدی بر پذیرش مسئولیت کیفری اشخاصدرآمدهای دولت و درآمدی بر پذیرش مسئولیت کیفری اشخاصانواع درآمدهای دولتمنابع درآمد دولتدرآمدهای…

  • تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور اسپانیا

    تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور اسپانیا دانلود تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور اسپانیا دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور اسپانیا ، در حجم 20 صفحه…

  • فایل پاورپوینت بررسی و معرفی مسجد جامع یزد

    فایل پاورپوینت بررسی و معرفی مسجد جامع یزد برچسب ها: دانلود پاورپوینت مسجد جامع یزدمسجد جامع یزددانلود پاورپوینت مسجدمطالعه مسجد جامع یزدپاورپوینت مسجد و مدرسه آقابزرگپروژه مسجددانلود پاورپوینت معماریپاورپوینت مسجد جامع یزدبررسی مسجد جامع یزد رفتن به سایت اصلی فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری (فصل 2)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری,دانلود مباني نظري نظریه های اثربخشی سازمانی,فصل دوم پايان نامه ارشد کیفی,مباني نظري رفتار شهروندی سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)ابعاد ساختار سازمانی دانلود…

  • پاورپوینت فیزیک پرتوها و رادیوبیولوژی

    پاورپوینت فیزیک پرتوها و رادیوبیولوژی برچسب ها: در قالب ppt و در 35 اسلاید قابل ویرایش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فیزیک پرتوها و رادیوبیولوژی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع فیزیک پرتوها…

  • ادبیات نظری و پیشینه ی پژوهش اختلال افسردگی و احساس تنهایی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تأثیر افسردگی بر ابعاد,پيشينه نظري افسردگی و احساس تنهایی,چارچوب نظري درمان افسردگی,دانلود مباني نظري افسردگی,فصل دوم پايان نامه ارشد افسردگی و احساس تنهایی,مباني نظري احساس تنهایی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختلال یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع دستگاه عصبی

    دانلود پاورپوینت با موضوع دستگاه عصبی برچسب ها: دستگاه عصبی خودمختارپاورپوینت دستگاه عصبیفیزیولوژی دستگاه عصبی pdfنحوه کار دستگاه عصبیبیماریهای سیستم اعصاب مرکزیدستگاه عصبی تنیاعصاب نخاعیبخشی از دستگاه عصبی مرکزی در جدول رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع دستگاه…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم؛تعاریف ونظریه های شادکامی

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم؛تعاریف ونظریه های شادکامی دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم؛تعاریف ونظریه های شادکامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 شادکامی : شادكامي » از مهم‌ترين نيازهاي رواني…

  • مبانی نظری اعتماد در کارکنان

    مبانی نظری اعتماد در کارکنان دانلود مبانی نظری اعتماد در کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد در کارکنان 2 - 4 - 1 ) تعریف اعتماد 2 - 4 - 2 )…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و اهمیت کیفیت رابطه با والدین

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و اهمیت کیفیت رابطه با والدین برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و اهمیت کیفیت رابطه با والدینروابط متقابل والدین و فرزندانارتباط موثر والدین با فرزندان در محیط خانوادهارتباط فرزندان با والدینبرقراری…

  • پیشینه و مبانی نظری میگرن و انواع میگرن

    پیشینه و مبانی نظری میگرن و انواع میگرن دانلود پیشینه و مبانی نظری میگرن و انواع میگرن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری میگرن تاریخچه اولین نوشته‌های مربوط به میگرن در ایبرس…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سیاره زحل

    دانلود پاورپوینت با موضوع سیاره زحل برچسب ها: رنگ سیاره زحلتحقیق در مورد سیاره زحلنام دیگر سیاره زحلعکس سیاره زحلقمر سیاره زحل در جدولعکس واقعی زحلحلقه های زحلعکس سیاره زحل از نزدیک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت عملکرد

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت عملکرد دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت عملکرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت عملکرد تعریف عملکرد واژه performance که به معنای عملکرد است از کلمه انگلیسی perform…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت (فصل دوم )

    ادبیات نظری رنگ و شخصیت,پیشینه پژوهش رنگ و شخصیت,پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت,چارچوب نظری رنگ و شخصیت,فصل دوم پایان نامه رنگ و شخصیت,مبانی نظری رنگ و شخصیت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت (فصل دوم…

  • پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

    پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دانلود پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی اینترنت 2 - 2 - تجارت الکترونیک 2…

  • عوامل موثر در مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی (مطالعه موردی رشت)

    عوامل موثر در مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی (مطالعه موردی رشت) برچسب ها: پایان نامه عوامل موثر در مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی (مطالعه موردی رشت)پروژه عوامل موثر در مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی (مطالعه موردی رشت)تحقیق عوامل موثر در…

  • پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم)

    پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم) دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم)قالب بندی :…

  • بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه

    بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه برچسب ها: بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان و نسبت تقلب آنها در مدرسهتحقیق روانشناسیتحقیق میزان اضطراب در بین دانش آموزانمقاله تقلب در بین دانش آموزانتحقیق رابطه…

  • اثر تغيير پارامترها بر پايداري ديناميكي و تداخل PSS ها

    پایداری دینامیکی,پروژه اثر تغيير پارامترها بر پايداري ديناميكي و تداخل PSS ها دانلود فایل اصلی اثر تغيير پارامترها بر پايداري ديناميكي و تداخل PSS ها از سایت دانلود فایل تحقیق اثر تغيير پارامترها بر پايداري ديناميكي و تداخل PSS ها…