چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت تاريخ تحليلي صدر اسلام

    پاورپوینت تاريخ تحليلي صدر اسلام برچسب ها: سوالات تاریخ تحلیلی اسلامخلاصه تاریخ تحلیلی اسلام محمد نصیری pdfدانلود کتاب تاریخ تحلیلی اسلام محمد نصیری چاپ جدیددانلود رایگان کتاب تاریخ تحلیلی اسلام ویراست دومجزوه تاریخ تحلیلی اسلام pdfسوالات تاریخ تحلیلی محمد نصیریدانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تعریف عدالت اهمیت رعایت عدالت عدالت اجتماعی عدالت سازمانی عدالت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استرس

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استرس برچسب ها: تعریف مدیریت استرسمدیریت استرس در روانشناسیمدیریت استرس pdfمدیریت استرس در سازمانکتاب مدیریت استرسمدیریت استرس مقالهمدیریت استرس pptمدیریت استرس در مذاکره رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استرس دسته بندي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع ناسازگاری کودکان

    دانلود پاورپوینت با موضوع ناسازگاری کودکان برچسب ها: درمان ناسازگاری کودکانتعریف ناسازگاری کودکانناسازگاری کودکان با یکدیگربا کودکان ناسازگار چگونه رفتار کنیمناسازگاری فرزندان با والدینمشاوره با کودکان ناسازگاردعوای کودکان با یکدیگرخصوصیات کودکان دشوار رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • بررسی رابطه بین رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازمانی در بین کارکنان

    بررسی رابطه بین رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازمانی در بین کارکنان برچسب ها: تحقیق هوش اخلاقیمقاله رهبری معنویتعهد سازمانیبررسی رابطه بین رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازمانی در بین کارکنانويژگيهاي سازمان و تعهد سازمانيمبانی نظری…

  • ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان مازندران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها

    ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان مازندران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها برچسب ها: پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان مازندران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌هاپروژه ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان مازندران با…

  • بررسی رابطه بین معیارهای مختلف رشد شركت و پایداری ساختار سرمایه در شرکت‌های پذيرفته شده در بورس

    بررسی رابطه بین معیارهای مختلف رشد شركت و پایداری ساختار سرمایه در شرکت‌های پذيرفته شده در بورس برچسب ها: بررسی تعریف فرصت های رشدتحقیق حسابداری تعریف فرصت رشدپیشینه تحقیق نسبت شاخص سودآوريمبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه شركتنسبت تغييرات بدهينسبت…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی برنامه ریزی و توسعه روستایی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی برنامه ریزی و توسعه روستایی (فصل دوم),پيشينه پژوهش توسعه روستایی در ایران,پيشينه تحقيق اجرای طرح هادی روستایی,پيشينه نظري,چارچوب نظري,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه توسعه روستا,مباني نظري برنامه ریزی توسعه روستایی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه نمایش درمانی

    مبانی نظری و پیشینه نمایش درمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه نمایش درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - 2کم توانی ذهنی ...................................................................................... 15 1 - 1 - 2شیوع .................................................................................................. 17 2 -…

  • هدف و راهبرد برای یک محله مسکونی

    هدف و راهبرد برای یک محله مسکونی دانلود هدف و راهبرد برای یک محله مسکونی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هدف و راهبرد برای یک محله مسکونی فهرست اهداف و راهبردتوقعات موضوعی از…

  • شناسایی و رتبه بندی موانع استقرار سیستم حسابداری تعهدی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

    شناسایی و رتبه بندی موانع استقرار سیستم حسابداری تعهدی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برچسب ها: سیستم حسابداری تعهدی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان موانع استقرارپایان نامه شناسایی و رتبه بندی موانع استقرار سیستم حسابداری تعهدی در…

  • ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع

    ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع دانلود ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مقدمه ای از صرع : صرع یکی از…

  • پاورپوینت مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM)

    پاورپوینت مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM)مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM)پاورپوینت مدلسازی اطلاعات ساختمانBIMپاورپوینت مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM)پاورپوینت BIMآشنایی با مدلسازی اطلاعات ساختمانپاورپوینت BIM برای مدیریت ساختآشنایی ب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدلسازی اطلاعات…

  • تحقیق بررسی لالایی های رایج در هرمزگان (میناب)

    تحقیق بررسی لالایی های رایج در هرمزگان (میناب) برچسب ها: لالایی های شبکه پویالالایی مینابیلالایی محلی هرمزگانمتن لالایی محلی بندریلالایی جنوبی رفتن به سایت اصلی تحقیق بررسی لالایی های رایج در هرمزگان (میناب) دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری گردشگری

    پیشینه و مبانی نظری گردشگری دانلود پیشینه و مبانی نظری گردشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مطالعات نظری .................................................................................................................... 16 پيشينه گردشگري در جهان .................................................................................................. 16 پيشينه گردشگري در ايران .................................................................................................... 19 تعریف…

  • پاورپوینت سازه بلند

    پاورپوینت سازه بلند برچسب ها: دانلود کتاب سازه های بلند حجت الله عادلیدانلود کتاب سیستم های مقاوم سازه ای در ساختمان های بلنددانلود کتاب آنالیز و طراحی سازه های بلند حاجی کاظمینمونه سوالات سازه های بلندپاورپوینت سیستم های سازه ایپاورپوینت…

  • ادبیات نظری تحقیق نظریه ها و تعاریف شکاف دیجیتالی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری شکاف دیجیتالی,تحقیق نظری شکاف دیجیتالی,چارچوب نظری شکاف دیجیتالی,فصل دوم پایان نامه شکاف دیجیتالی,مبانی نظری شکاف دیجیتالی,نظریه ی شکاف آگاهی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق نظریه ها و تعاریف شکاف دیجیتالی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود…

  • مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی

    مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی دانلود مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی مقدمه رهبري يك…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های بانکداری نوین(بانکداری الکترونیکی)

    چارچ,دانلود مباني نظري بانکداری الکترونیکی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد انواع بانكداري الكترونيكي,مباني نظري تاريخچة بانكداري,مباني نظري مديريت بانکداری الکترونیکی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • عوامل موثر برا یجاد اقساط معوق بانک

    عوامل موثر برا یجاد اقساط معوق بانک برچسب ها: پایان نامه عوامل موثر برا یجاد اقساط معوق بانکپروژه عوامل موثر برا یجاد اقساط معوق بانکتحقیق عوامل موثر برا یجاد اقساط معوق بانکمفاله عوامل موثر برا یجاد اقساط معوق بانکنگین فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فن آوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه منابع انسانی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فن آوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه منابع انسانی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فن آوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه منابع انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود مقاله طرح مرمت خانه آوانسیان رشت

    آوانسیان,خانه,دانلود,رشت,طرح,مرمت,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود مقاله طرح مرمت خانه آوانسیان رشت از سایت دانلود فایل چکیدهمعماری گیلان مانند معماری دیگر مناطق ایران پهناور، تابع ویژگیهای اقلیمی است. خانه آوانسیان در یکی از محلات قدیمی شهر رشت قرار دارد. در این…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانیک،بررسی اجزاء،ساختمان و مراحل نصب آسانسور

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانیک،بررسی اجزاء،ساختمان و مراحل نصب آسانسور برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي آسانسورکاراموزي بررسي آسانسورکارورزي بررسي آسانسوردانلود گزارش کارآموزي بررسي آسانسوربررسي آسانسورآسانسور رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانیک،بررسی اجزاء،ساختمان و مراحل نصب…

  • پاورپوینت نفوذ و رخنه از دیدگاه امام خامنه ای(مدظله العالی)

    پاورپوینت نفوذ و رخنه از دیدگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) دانلود پاورپوینت نفوذ و رخنه از دیدگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) دسته بندي : علوم سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نفوذ و رخنه از دیدگاه امام…

  • تحقیق بررسی تاثیر مسجد جامع هزار ساله زواره در شکل گیری ساختمان های عام المنفعه شهر

    پروژه بررسی تاثیر مسجد جامع هزار ساله زواره در شکل گیری ساختمان های عام المنفعه شهر,تحقیق بررسی تاثیر مسجد جامع هزار ساله زواره در شکل گیری ساختمان های عام المنفعه شهر,مقاله بررسی تاثیر مسجد جامع هزار ساله زواره در شکل…

  • بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌ها

    بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌ها برچسب ها: داد و ستد کالا با اشخاص وابسته معیار های عملکرد شرکتبررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌هاتعریف منابع مالیمنابع…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع سقوط آزاد

    دانلود پاورپوینت فصل اول فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع سقوط آزاد برچسب ها: مسائل سقوط آزاد در فیزیکدانلود جزوه سقوط آزادجزوه فصل اول فیزیک پیش دانشگاهی تجربیفیزیک پیش فصل 1حرکت شناسی فیزیک پیش دانشگاهیآموزش فصل اول فیزیک پیش دانشگاهیدانلود جزوه…

  • مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش روش های پولشویی,پيشينه تحقيق پولشویی به انگلیسی,پيشينه نظري پولشویی,چارچوب نظري مفاهیم پولشویی چیست؟,دانلود مباني نظري پولشویی در ایران,مباني نظري مراحل پولشویی,مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل…

  • پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی

    پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی دانلود پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خانواده وروابط خانوادگی فهرست مطالب : تعريف…

  • پاورپوینت اصول ارائه شفاهی مطالب

    پاورپوینت اصول ارائه شفاهی مطالب برچسب ها: فایل صوتی آموزش فن بیان و مهارتهای ارتباطیمبانی فن بیانآموزش سخنرانی و فن بیان صحبت در جمعکتاب صوتی سخنرانیدانلود فایل صوتی آموزش حرفه ای فن بیان و زبان بدنسخنرانی در جمعدانلود رایگان آموزش…

  • پاورپوینت ونتوری متر اریفیس متر

    پاورپوینت ونتوری متر اریفیس متر برچسب ها: کاربرد ونتوری متر در صنعتدستگاه ونتوری متر چیستاریفیس متر چیستساخت ونتوریاوریفیس چیست ویکی پدیاگزارش کار اریفیس مترروتامترمعادله برنولی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ونتوری متر اریفیس متر دسته بندي : برق و الکترونیک…

  • بررسی یارانه در ایران

    یارانه دانلود فایل اصلی بررسی یارانه در ایران از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی یارانه در ایران در حجم 12 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:حذف یارانه  مصرف‌كننده:عده‌اي از صاحبنظران اعتقاد دارند…

  • پیشینه ومبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه

    پیشینه ومبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه دانلود پیشینه ومبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل چارچوب نظری پایان نامه در مورد طرحواره های ناسازگار اولیه فهرست مطالب :…

  • مبانی نظری و پیشینه نقش شیب و پوشش گیاهی در سیل خیزی

    مبانی نظری و پیشینه نقش شیب و پوشش گیاهی در سیل خیزی دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش شیب و پوشش گیاهی در سیل خیزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بیسکوییت و شیرینی

    توجیه فنی مراحل تولید بیسکویت,توجیه مالی خط تولید بیسکویت,دستگاه تولید بیسکویت,روش تولید شرینی,طرح توجیهی تولید شیرینی,طرح تولید بیسکویت,طرح کارآفرینی تولید بیسکویت,کارآفرینی ت,کارافرینی تولید بیسکویت,کارخانه تولید بیسکویت دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بیسکوییت و شیرینی از سایت دانلود…