چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی

    ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی دانلود ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مطالعات طراحی معماری 5 ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی فهرست مطالب بخش اولضوابط بالا دست شهرداريبخش دوم…

  • بررسی اثرات درمان با کورتیکواسترئید خوراکی روی پارامترهای اسپیرومتری در بیماری انسدادی مزمن ریوی.

    بررسی اثرات درمان با کورتیکواسترئید خوراکی روی پارامترهای اسپیرومتری در بیماری انسدادی مزمن ریوی. برچسب ها: بررسی اثرات درمان کورتیکواسترئید خوراکی روی پارامترهای اسپیرومتری بیماری انسدادی مزمن ریوی رفتن به سایت اصلی بررسی اثرات درمان با کورتیکواسترئید خوراکی روی پارامترهای…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه ای از زندگانی امام حسین علیه السلام

    دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه ای از زندگانی امام حسین علیه السلام برچسب ها: خلاصه زندگی امام حسین برای کودکانزندگینامه امام حسین از تولد تا شهادتزندگینامه امام حسین عتحقیق کوتاه در مورد امام حسینخلاصه زندگی امام حسنزندگینامه امام حسین pdfانشا…

  • دانلود طرح توجیهی تولید شفت فولادی

    پروژه تولید شفت فولادی,پروژه کارافرینی تولید شفت فولادی,دانلود طرح توجیهی تولید شافت فولادی,دانلود طرح تولید شفت فولادی,طرح توجیهی تولید شافت فولادی,طرح توجیهی رشته مکانیک,طرح راه اندازی تولیدی شفت فولادی,طرح کسب و کار تولید شفت فولادی,نگین ف دانلود فایل اصلی دانلود…

  • پاورپوینت طرح توجیهی پروار بندی گوساله

    پاورپوینت طرح توجیهی پروار بندی گوساله برچسب ها: پرواربندی گوسالهطرح توجیهی پرواربندی گوساله 30 راسیدانلود رایگان طرح توجیهی پرواربندی گوساله 10 راسیطرح توجیهی پرواربندی گوساله 20 راسیطرح توجیهی پرواربندی گوساله 50 راسی رایگانپرواربندی گوساله pdfطرح توجیهی گاو گوشتی 10 راسیطرح…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نوآوری گرایی (فصل دوم )

    ادبیات نظری نوآوری گرایی,پیشینه پژوهش نوآوری گرایی,پیشینه تحقیق نوآوری گرایی,چارچوب نظری نوآوری گرایی,فصل دوم پایان نامه نوآوری گرایی,مبانی نظری نوآوری گرایی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نوآوری گرایی (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات…

  • فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی

    اجزای بانکداری الکترونیکی در ایران,تعاریف و مفاهیم بانکداری الکترونیک,چگونگی پیدایش بانکداری,فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی,مزایای ایجاد تجارت الکترونیکی,مفهوم تجارت الکترونیک دانلود فایل اصلی فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های مهندسی عمران

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های مهندسی عمران دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های مهندسی عمران دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های مهندسی عمران قالب های پاورپوینت جهت استفاده…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت سودهای غیر منتظره

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت سودهای غیر منتظره دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت سودهای غیر منتظره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 17 2 - 2 مدیریت سودهای غیر…

  • تحقیق دوزیستان

    تحقیق دوزیستان دانلود تحقیق دوزیستان دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود تحقیق با موضوع دوزیستان؛ در قالب Word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.   بخشی از متن تحقیق: دوزیستان به جانورانی گفته می شود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ، فرهنگ سازمانی و کیفیت زندگی کاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ، فرهنگ سازمانی و کیفیت زندگی کاری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ، فرهنگ سازمانی و کیفیت زندگی کاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • تحقیق درمورد اشتباه در حقوق بيع بين الملل انگلستان

    تحقیق درمورد اشتباه در حقوق بيع بين الملل انگلستان برچسب ها: تحقیق درمورد اشتباه در حقوق بيع بين الملل انگلستان رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اشتباه در حقوق بيع بين الملل انگلستان دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری و سیستم شناسایی RFID (فصل دوم)

    پيشينه پژوه,پيشينه پژوهش تاریخچه RFID,پيشينه تحقيق فناوری RFID,پيشينه نظري RFID چیست؟,چارچوب نظري تکنولوژی RFID,فصل دوم پايان نامه ارشد کاربرد RFID,مباني نظري سیستم شناسایی RFID,مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری و سیستم شناسایی RFID (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • فایل اکسل آنالیزبهای کلیه فهارس 1398

    فایل اکسل آنالیزبهای کلیه فهارس 1398 دانلود فایل اکسل آنالیزبهای کلیه فهارس 1398 دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل فایل کمیاب و بسیار باارزش اکسل آنالیز کلیه فهارس بهای 1398 این فایل شامل آنالیز تمامی فهارس بهای…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی و نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی و نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی و نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • فایل پاورپوینت آشنايی با مرمت ابنِيه با موضوع کاروانسرای حسين خانی همدان

    فایل پاورپوینت آشنايی با مرمت ابنِيه با موضوع کاروانسرای حسين خانی همدان برچسب ها: دانلود پاورپوینت مرمت کاروانسرای حسين خانی همدانبررسی کاروانسرا حسین خانی همدانطرح مرمت و احیامرمت کاروانسراپاورپوینت معماریمرمت ابنیهبازار همدانپاورپوینت مرمت ابنیهشناخت همدانکاروانسرا حسین خانیپاورپوینت مرمت کاروانسرای حسين…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش عاطفی ومهارتهای ارتباطی

    پیشینه و مبانی نظری هوش عاطفی ومهارتهای ارتباطی دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش عاطفی ومهارتهای ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش عاطفی ومهارتهای ارتباطی فصل دوم :…

  • پاورپوینت راهبردهای حل مسئله روشهای نمادین(فصل اول ریاضی هفتم)

    پاورپوینت راهبردهای حل مسئله روشهای نمادین(فصل اول ریاضی هفتم) برچسب ها: پاورپوینت راهبردهای حل مسئله روشهای نمادین(فصل اول ریاضی هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت راهبردهای حل مسئله روشهای نمادین(فصل اول ریاضی هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت رفتارشناسی اسب

    پاورپوینت رفتارشناسی اسب برچسب ها: رفتار شناسی اسب pdfچرا اسب لگد میزنداسب چه چیزی دوست داردبلوغ اسباسب نریان چیستچرا اسب گاز میگیردعلت چوب خوردن اسبعلت پا کوبیدن اسب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رفتارشناسی اسب دسته بندي : دام و…

  • پاورپوینت شبهه شناسي

    پاورپوینت شبهه شناسي برچسب ها: شبهه شناسيشرايط پاسخگويي به شبههروشهاي پاسخگويي به شبهاتگونه شناسي شبهاتمعناي اصطلاحي تقيهاقسام تقيه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شبهه شناسي دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع شبهه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت عمومی فردی(فصل دوم)

    ادبيات نظري سلامت روانی,پيشينه پژوهش سلامت عمومی,پيشينه تحقيق سلامت عمومی,پيشينه نظري سلامت عمومی,چارچوب نظري سلامت عمومی,دانلود مباني نظري سلامت عمومی,فصل دوم سلامت خانواده,مباني نظري سلامت عمومی,مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • آموزش فلنج ها Flanges

    آموزش فلنج ها Flanges برچسب ها: آموزش فلنج ها Flanges رفتن به سایت اصلی آموزش فلنج ها Flanges دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش فلنج ها Flanges دسته بندی: مهندسی مکانیک تعداد مشاهده: 163 مشاهده…

  • پاورپوینت آشنایی با استان ايلام

    پاورپوینت آشنایی با استان ايلام برچسب ها: پاورپوینت استان ايلام رودخانه هاموقعیت اقتصادی و اجتماعیبناهای یادبود تاریخیبناهای یادبود مذهبی جاذبه های طبیعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنایی با استان ايلام دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز

    پروژه سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز,حفاری نفت و گاز,سیمانکاری دانلود فایل اصلی سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز از سایت دانلود فایل پروژه سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز در حجم 42 صفحه و در قالب…

  • تحقیق بررسی تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذار

    برخي مدلها و رويكردهای برنامه‌ریزی استراتژیک,برنامه ریزی استراتژیک,برنامه‌ريزي استراتژيك بعنوان قالبي برا,برنامه‌ريزي جامع و برنامه‌ریزی استراتژیک,تحقیق بررسی تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذار دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تدوین استراتژی…

  • ادبیات نظری و فصل دوم تسهیم دانش(فصل 2 پایان نامه)

    ادبيات نظري اهمیت تسهیم دانش,پيشينه پژوهش تسهیم دانش,پيشينه تحقيق تسهیم د,پيشينه نظري تسهیم دانش,چارچوب نظري تسهیم دانش,دانلود مباني نظري مدیریت دانش,فصل دوم پایان نامه ارشد,مباني نظري تسهیم دانش,مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) تسهیم دانش دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پاورپوینت سيستم هاي اطلاعاتي مديريت

    پاورپوینت سيستم هاي اطلاعاتي مديريت برچسب ها: مقاله سیستم های اطلاعات مدیریتکتاب سیستم های اطلاعات مدیریتجزوه سیستم های اطلاعات مدیریتمقاله سیستم های اطلاعات مدیریت pdfاجزای سیستم های اطلاعاتیسیستم اطلاعات مدیریت pptسیستم های اطلاعات مدیریت لاودنpptکاربرد سیستم های اطلاعاتی در مدیریت…

  • پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمان

    پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمان برچسب ها: پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمان دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمانقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل قيمت گذاري 2 - 12 - 1 - اهمیت قیمت گذاری 2 - 12 -…

  • پاورپوینت ماشین دایکست سروو با قابلیت صرفه جویی در انرژی محصول شرکت ایزومی

    پاورپوینت ماشین دایکست سروو با قابلیت صرفه جویی در انرژی محصول شرکت ایزومی برچسب ها: ماشین دایکست جنرال و ماشین دایکست سروو (DCM)اجزاء سیستم سروواساس کار سیستم سرووساختار موتور سرووفواید سیستم سرووموارد کاربرد سیستم سروودرباره سیستم سروو YIZUMI رفتن به…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات بیش فعالی و کم توجهی

    ادبيات نظري کم توجهی,پيشينه پژوهش مشکلات بی توجهی,پیشینه تحقیق اختلالات بی توجهی,چارچوب ادبيات نظري و پيشينه تحقيق پیش فعالی,چارچوب نظري کم توجهی,دانلود مباني نظري روانشناسي,مباني نظري پیش فعالی کودکی,مباني نظري و پيشينه پژوهش اختلال پیش فعالی دانلود فایل اصلی دانلود…

  • تحقیق بررسی جهانگردی الکترونیک و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در روند توسعه گردشگری در ایران

    بررسی جهانگردی الکترونیک و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات,تحقیق بررسی جهانگردی الکترونیک و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در روند توسعه گردشگری در ایران,روابط عمومی الکترونیک,روند توسعه گردشگری در ایر,شبکه های مجازی,صنعت گردشگری,گردشگری الکترونیک دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی جهانگردی…

  • پاور پوینت فارسی عمومی

    پاور پوینت فارسی عمومی برچسب ها: تمثیل چستربيتي رفتن به سایت اصلی پاور پوینت فارسی عمومی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل پاور پوینت فارسی عمومی تهیه کننده : علی زمانی هدف :هدف همه درسها آنست كه…

  • بررسی رابطه بین مهارتهای مدیریتی و تعارض کارکنان

    بررسی رابطه بین مهارتهای مدیریتی و تعارض کارکنان برچسب ها: مهارتهای مدیریتی تعارض تعارض کارکنان رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین مهارتهای مدیریتی و تعارض کارکنان دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل 0 دسته بندی: مدیریت…

  • پاورپوینت راهکارهای فروش در شرایط بازاردشوار

    پاورپوینت راهکارهای فروش در شرایط بازاردشوار برچسب ها: مقاله بازاریابی در شرایط رکود اقتصادیفروش در شرایط بحرانکسب و کار موفق در دوران رکودفروش در شرایط بحرانیافزایش فروش در زمان رکوداستراتژی فروش در شرایط بحرانیراهکارهایی برای فروش بیشتراستراتژی بازاریابی در شرایط…